Pingwin - przechowuje Twoje rzeczy i walczy, według swoich możliwości. Jest inteligentny i można go wyszkolić. 20 SC.
Irytek - mały duszek, potrafiący strzelać ogniem. Zna się na zielarstwie. Wygląda jak mała rogata żabka. 50 SC.
Wilk - Wilka chyba każdy zna. Może pomagać Ci w walce, ale też służyć jako środek transportu. 100 SC.
Śnieżny Lew - Zwierze to potrafi władać lodem oraz śniegiem. Nieufny i niebezpieczny. Środek transportu oraz pomoc w walce. 300 SC.
Wilkołak - jako władca wilków potrafi wezwać swoich podopiecznych. Można go wyszkolić. Bardzo dobrze orientuje się w terenie. Pomaga w walce i transporcie. 350 SC.
Zębomiot - wysoki na 4 metry włochaty potwór z masą ostrych zębów. Gdy walczy, zęby te wylatują ze szczęki jak igły i zatruwają przeciwnika. Można go szkolić. 500 SC.
Feniks - jego łzy leczą rany. Umiera i się odradza. Najwierniejszy przyjaciel człowieka. 550 SC.
Jednorożec - potrafi teleportować i przenosić w czasie. Służy do walki i transportu. Największym grzechem jest zabójstwo jednorożca, mimo, że jego krew daje nieśmiertelność. 650 SC.
Wiwerna - przerośnięta skrzydlata jaszczurka. Jej ciało przepełnione jest trucizną którą wbija za pomocą ogona. Potrafi latać - służy jako transport. 700 SC.
Szkielet - szkielety można szkolić jak ludzi. Są w stanie opanować walkę wręcz i umiejętność obsługi broni palnej. Najinteligentniejsze stworzenie. 800 SC.
Smok - najpotężniejsza z bestii możliwych do oswojenia. Potrafi władać mocami natury oraz latać. 1000 SC.
|