Ogłoszenie

Ogłoszenia

1. Zapotrzebowanie na uczniów
2. Zapotrzebowanie na nauczycieli
3. Ekipa All Saints życzy wam wszystkim Wesołych Świąt!
4. Posada dyrektora akademii jest do wzięcia!



Pogoda

Obecnie w akademii panuje zima. Lekko sypie śnieg. Jest siedem stopni celsjusza.


Fabuła

Dołączając do naszego świata, przenosisz się do XVII wieku, gdzie wierzono w wampiry oraz inne nadnaturalne stwory. Czy będziesz w stanie stawić czoła walkom nieraz na śmierć i życie? Zapisując się do naszej akademii, zostajesz przydzielony, zależnie od rasy, do odpowiednich zajęć. Ale czy to aby na pewno dobry wybór? To tutaj poznasz swoje prawdziwe ja... Być, albo nie być. Istnieć, albo zostać zniszczonym. Tocząca się odwieczna walka między rasami. Kto ją wygra?



#1 2014-12-21 21:45:07

James Jim Moriarty

Psychopata w koronie

Zarejestrowany: 2014-12-19
Posty: 30
Punktów :   
Wiek: 28
Rasa: Człowiek
Zajęcia, na jakie uczęszczam: Nauczyciel zajęć taktycznych
Zakupione przedmioty: - -

Bestiariusz


http://i.imgur.com/T3PR7y7b.jpg
Lvl 1. Echinops – na Arenie pierwszy, najłatwiejszy przeciwnik. Nadwrażliwa na światło i ogień roślina. Atakuje głównie w nocy. Strzela kolcami na odległość trzech metrów, a kolce wędrują w głąb ciała zaatakowanego.



http://i.imgur.com/A9Mf033b.jpg
Lvl 2. Bloedzuiger – na Arenie ma numer 2. Przypomina wielką pijawkę posiadającą łapy zakończone ostrymi szponami. Cały jej pysk zajmuje otwór gębowy. Atakuje zatruwając swojego przeciwnika. Występuje głównie na bagnach.



http://i.imgur.com/MUZI5Qeb.jpg
Lvl 3.Warg – daleki kuzyn wilka, zajmuje numer 3. Preferuje życie w mało licznym stadzie. Atakuje zawsze w grupach. Przebywa w lasach, na łąkach.



http://i.imgur.com/gQlb6xfb.jpg
Lvl 4. Barghest – dusza, która powraca na ziemię w formie zjawy upiornego psa. Zajmuje numer czwarty.  Pojawiły się, gdy ktoś zamordował hodowcę ogarów i chodzą po tym świecie dopóty, dopóki nie zemszczą się za zło, które zostało im sprawione. Atakują same lub w grupach liczących od trzech do pięciu sztuk.



http://i.imgur.com/I25zKJYb.jpg
Lvl 5. Ścierwojad – stworzenie przypominające wielkiego, przerośniętego i łysego kurczaka bez ślepi. Atakuje dokładnie – na oślep. Jego ofiarami są stworzenie posiadające gorącą krew.



http://i.imgur.com/i82WWMgb.jpg
Lvl 6. Alp – zajmuje numer 6 na Arenie, Jest to rodzaj wampira. Występuje pod postacią ludzką – kobiety. Atakuje jedynie nocą podczas pełni. Spotkać go można w okolicach wsi. Atakuje wyłącznie śpiące ofiary, wstrzykując w nich jad, który powoduje koszmary.



http://i.imgur.com/KAPaIH9.png
Lvl 7. Topielec – silniejsza i większa wersja utopców, zajmuje numer 7. Najczęściej spotykany w okolicach bagien bądź jezior. 



http://i.imgur.com/UxqKSYGb.jpg
Lvl 8. Sztyletoręki  - przebiegły przeciwnik, przyczepiający się do sufitu, albo atakujący obiema kończynami w kształcie sztyletów naraz. Jego kończyny są ostre. Nie jest trudnym przeciwnikiem, aczkolwiek, gdy pojawi się grupa, jest trudno. Spotykane są wszędzie.



http://i.imgur.com/bpFwL45.png
Lvl 9. Zombie – ożywione ciało nie posiadające duszy. Zajmuje 9 poziom. Spotkać można na cmentarzach, katakumbach, lochach.



http://i.imgur.com/Ryx6tcf.png
Lvl 10. Bruxa – na Arenie jest poziomem 6. Pochodzi z rodziny wampirów odpornych na światło słoneczne. Atakuje przeciwnika za pomocą fal dźwiękowych, które są w stanie powalić go na podłogę. Potrafi przemienić się w czarnego nietoperza. W naturalnych warunkach występuje wszędzie, gdzie tylko będzie w stanie otrzymać krew: ludzką bądź zwierzęcą.



http://i.imgur.com/yKGBCe0b.jpg
Lvl 11. Upiorny pies – ma numer 11. Upiór ten został stworzony poprzez nienawiść i niegodziwość okazaną czynami. Swoim wyciem przyzywa barghesty. Póki go nie pokonamy, one będą się pojawiać, ciągle i ciągle.



http://i.imgur.com/9NULFMHb.jpg
Lvl 12. Strzyga – na Arenie występuje jako numer 12, jedna z silniejszych bestii. Strzygi powstają poprzez rzucenie uroku na kobietę w ciąży. Dziecko po porodzie umiera i przemienia się w potwora. Strzyga jest niezwykle szybka i zwinna. Jej słabością jest wrażliwość na srebro. W naturalnych warunkach można ją na nieszczęście spotkać w przeróżnych kryptach, lochach, katakumbach, ciemnych miejscach. Pojawia się zazwyczaj wieczorami.



http://i.imgur.com/vZ0qKLH.png
Lvl 13. Upiór – zajmuje 13 miejsce na Arenie. Jest groźnym przeciwnikiem, zwłaszcza dlatego, że zawsze atakuje w grupach. Pokonać go można jedynie za pomocą srebra. Występuje w każdym miejscu, gdzie leży pochowany, nieochrzczony człowiek. Lochy, cmentarz, katakumby.



http://i.imgur.com/hshHbKnb.jpg
Lvl 14. Ognisty golem – przedostatni, 14 przeciwnik. Najgroźniejszy ze wszystkich golemów, które możemy spotkać. A jakie możemy spotkać? Bagienne, lodowe, skalne. Atakuje przeciwnika, ciskając w niego serią ognistych kul. Żeby go pokonać potrzeba minimalnej wiedzy o zaklęciach śnieżnych.



http://i.imgur.com/SsPlvIs.png
Lvl 15. Smok – ostatni, najpotężniejszy przeciwnik. Są w tym terenie tylko dwie odmiany smoków. Jeden włada żywiołem natury, a drugi, czyli ten włada żywiołem ziemi. Ma pancerz zrobiony z kamiennych płyt. Zionie ogniem, jednakże ostrzał ze strzał bądź magii szybko go zniechęci. Jeszcze nikt nie podołał temu wyzwaniu…


Honey, you should see me in a crown...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.main.pun.pl www.euh-ez1z.pun.pl www.polskikorpusinwazyjny.pun.pl www.vintage-cup.pun.pl www.dhunters.pun.pl