2. Zapotrzebowanie na nauczycieli 3. Ekipa All Saints życzy wam wszystkim Wesołych Świąt! 4. Posada dyrektora akademii jest do wzięcia! |
|
Psychopata w koronie
Lvl 1. Echinops – na Arenie pierwszy, najłatwiejszy przeciwnik. Nadwrażliwa na światło i ogień roślina. Atakuje głównie w nocy. Strzela kolcami na odległość trzech metrów, a kolce wędrują w głąb ciała zaatakowanego.
Lvl 2. Bloedzuiger – na Arenie ma numer 2. Przypomina wielką pijawkę posiadającą łapy zakończone ostrymi szponami. Cały jej pysk zajmuje otwór gębowy. Atakuje zatruwając swojego przeciwnika. Występuje głównie na bagnach.
Lvl 3.Warg – daleki kuzyn wilka, zajmuje numer 3. Preferuje życie w mało licznym stadzie. Atakuje zawsze w grupach. Przebywa w lasach, na łąkach.
Lvl 4. Barghest – dusza, która powraca na ziemię w formie zjawy upiornego psa. Zajmuje numer czwarty. Pojawiły się, gdy ktoś zamordował hodowcę ogarów i chodzą po tym świecie dopóty, dopóki nie zemszczą się za zło, które zostało im sprawione. Atakują same lub w grupach liczących od trzech do pięciu sztuk.
Lvl 5. Ścierwojad – stworzenie przypominające wielkiego, przerośniętego i łysego kurczaka bez ślepi. Atakuje dokładnie – na oślep. Jego ofiarami są stworzenie posiadające gorącą krew.
Lvl 6. Alp – zajmuje numer 6 na Arenie, Jest to rodzaj wampira. Występuje pod postacią ludzką – kobiety. Atakuje jedynie nocą podczas pełni. Spotkać go można w okolicach wsi. Atakuje wyłącznie śpiące ofiary, wstrzykując w nich jad, który powoduje koszmary.
Lvl 7. Topielec – silniejsza i większa wersja utopców, zajmuje numer 7. Najczęściej spotykany w okolicach bagien bądź jezior.
Lvl 8. Sztyletoręki - przebiegły przeciwnik, przyczepiający się do sufitu, albo atakujący obiema kończynami w kształcie sztyletów naraz. Jego kończyny są ostre. Nie jest trudnym przeciwnikiem, aczkolwiek, gdy pojawi się grupa, jest trudno. Spotykane są wszędzie.
Lvl 9. Zombie – ożywione ciało nie posiadające duszy. Zajmuje 9 poziom. Spotkać można na cmentarzach, katakumbach, lochach.
Lvl 10. Bruxa – na Arenie jest poziomem 6. Pochodzi z rodziny wampirów odpornych na światło słoneczne. Atakuje przeciwnika za pomocą fal dźwiękowych, które są w stanie powalić go na podłogę. Potrafi przemienić się w czarnego nietoperza. W naturalnych warunkach występuje wszędzie, gdzie tylko będzie w stanie otrzymać krew: ludzką bądź zwierzęcą.
Lvl 11. Upiorny pies – ma numer 11. Upiór ten został stworzony poprzez nienawiść i niegodziwość okazaną czynami. Swoim wyciem przyzywa barghesty. Póki go nie pokonamy, one będą się pojawiać, ciągle i ciągle.
Lvl 12. Strzyga – na Arenie występuje jako numer 12, jedna z silniejszych bestii. Strzygi powstają poprzez rzucenie uroku na kobietę w ciąży. Dziecko po porodzie umiera i przemienia się w potwora. Strzyga jest niezwykle szybka i zwinna. Jej słabością jest wrażliwość na srebro. W naturalnych warunkach można ją na nieszczęście spotkać w przeróżnych kryptach, lochach, katakumbach, ciemnych miejscach. Pojawia się zazwyczaj wieczorami.
Lvl 13. Upiór – zajmuje 13 miejsce na Arenie. Jest groźnym przeciwnikiem, zwłaszcza dlatego, że zawsze atakuje w grupach. Pokonać go można jedynie za pomocą srebra. Występuje w każdym miejscu, gdzie leży pochowany, nieochrzczony człowiek. Lochy, cmentarz, katakumby.
Lvl 14. Ognisty golem – przedostatni, 14 przeciwnik. Najgroźniejszy ze wszystkich golemów, które możemy spotkać. A jakie możemy spotkać? Bagienne, lodowe, skalne. Atakuje przeciwnika, ciskając w niego serią ognistych kul. Żeby go pokonać potrzeba minimalnej wiedzy o zaklęciach śnieżnych.
Lvl 15. Smok – ostatni, najpotężniejszy przeciwnik. Są w tym terenie tylko dwie odmiany smoków. Jeden włada żywiołem natury, a drugi, czyli ten włada żywiołem ziemi. Ma pancerz zrobiony z kamiennych płyt. Zionie ogniem, jednakże ostrzał ze strzał bądź magii szybko go zniechęci. Jeszcze nikt nie podołał temu wyzwaniu…
Offline