2. Zapotrzebowanie na nauczycieli 3. Ekipa All Saints życzy wam wszystkim Wesołych Świąt! 4. Posada dyrektora akademii jest do wzięcia! |
|
Psychopata w koronie
Pingwin - przechowuje Twoje rzeczy i walczy, według swoich możliwości.
Jest inteligentny i można go wyszkolić.
20 SC.
Irytek - mały duszek, potrafiący strzelać ogniem.
Zna się na zielarstwie. Wygląda jak mała rogata żabka.
50 SC.
Wilk - Wilka chyba każdy zna.
Może pomagać Ci w walce, ale też służyć jako środek transportu.
100 SC.
Śnieżny Lew - Zwierze to potrafi władać lodem oraz śniegiem.
Nieufny i niebezpieczny. Środek transportu oraz pomoc w walce.
300 SC.
Wilkołak - jako władca wilków potrafi wezwać swoich podopiecznych.
Można go wyszkolić. Bardzo dobrze orientuje się w terenie. Pomaga w walce i transporcie.
350 SC.
Zębomiot - wysoki na 4 metry włochaty potwór z masą ostrych zębów.
Gdy walczy, zęby te wylatują ze szczęki jak igły i zatruwają przeciwnika. Można go szkolić.
500 SC.
Feniks - jego łzy leczą rany.
Umiera i się odradza. Najwierniejszy przyjaciel człowieka.
550 SC.
Jednorożec - potrafi teleportować i przenosić w czasie.
Służy do walki i transportu. Największym grzechem jest zabójstwo jednorożca, mimo, że jego krew daje nieśmiertelność.
650 SC.
Wiwerna - przerośnięta skrzydlata jaszczurka.
Jej ciało przepełnione jest trucizną którą wbija za pomocą ogona. Potrafi latać - służy jako transport.
700 SC.
Szkielet - szkielety można szkolić jak ludzi.
Są w stanie opanować walkę wręcz i umiejętność obsługi broni palnej. Najinteligentniejsze stworzenie.
800 SC.
Smok - najpotężniejsza z bestii możliwych do oswojenia.
Potrafi władać mocami natury oraz latać.
1000 SC.
Offline