Ogłoszenie

Ogłoszenia

1. Zapotrzebowanie na uczniów
2. Zapotrzebowanie na nauczycieli
3. Ekipa All Saints życzy wam wszystkim Wesołych Świąt!
4. Posada dyrektora akademii jest do wzięcia!



Pogoda

Obecnie w akademii panuje zima. Lekko sypie śnieg. Jest siedem stopni celsjusza.


Fabuła

Dołączając do naszego świata, przenosisz się do XVII wieku, gdzie wierzono w wampiry oraz inne nadnaturalne stwory. Czy będziesz w stanie stawić czoła walkom nieraz na śmierć i życie? Zapisując się do naszej akademii, zostajesz przydzielony, zależnie od rasy, do odpowiednich zajęć. Ale czy to aby na pewno dobry wybór? To tutaj poznasz swoje prawdziwe ja... Być, albo nie być. Istnieć, albo zostać zniszczonym. Tocząca się odwieczna walka między rasami. Kto ją wygra?



Zasady Forum

1. Zasady ogólne:

1.0. Każdy gracz ma obowiązek zaznajomienia się z poniższym regulaminem w celu rozpoczęcia gry. UWAGA! W którymś z punktów znajdzie się sekretne słowo, które trzeba będzie wpisać, jako znak, iż ten regulamin się przeczytało. Jak rozpoznać to słowo? Będzie zupełnie nie pasować do kontekstu zdania, ponadto zostanie napisane z pewnymi błędami ortograficznymi. W odpowiednim temacie należy oświadczyć, iż zapoznałeś się, drogi graczu, z treścią regulaminu oraz poprzeć to słowem-kluczem.
1.1. To, że nie zaznajomiłeś się z regulaminem, nie zwalnia Cię z przestrzegania go.
1.2. Jeżeli regulamin będzie łamany, poskutkuje to ostrzeżeniami ze strony Administratorów, bądź też Banami chwilowymi lub stałymi.
1.3. Mimo tego, że jesteśmy Administratorami, to jesteśmy też przede wszystkim zwykłymi ludźmi. Mamy prawo pomylić się w jakiejś sprawie, albo po prostu nie zgodzić się z Waszym zdaniem.
1.4 Każdy z Was ma obowiązek przynajmniej raz w tygodniu spojrzeć do działu Ogłoszenia w celu zaznajomienia się z nowymi informacjami odnośnie jakichś zmian, etc.
1.5. Administratorzy All Saints Academy zastrzegają sobie prawa odnośnie treści oraz grafik. Jeżeli chcecie coś stąd skopiować, należy najpierw zapytać o zgodę, dziękuję.
1.6. Wkurzanie admina Die skutkuje kolejno: warnami, banami tymczasowymi, aż wreszcie permami, dlatego należy nie podchodzić do niego bez kombinezonu i patyka. Admin Jim jest znacznie milszy.
1.7. Wszystkie spory powinny być rozwiązywane poza forum. Jeżeli nie dacie rady rozwiązać tego sami, należy skontaktować się z nami.
1.9. Zażalenia, prośby, pytania prosimy skierować na GG, maila, Skype bądź prywatną wiadomość któregoś z Adminów. I tylko i wyłącznie tam.


2. Konta i rejestracja:

2.0. Login ma składać się z imienia i nazwiska postaci. Żadnych cyferek, trawek i innych pierdów. Inne konta będą natychmiastowo usuwane.
2.1. Multikont możecie posiadać maksymalnie pięć, ażeby nie robić tak zwanego syfu na forum, że konta będą, ale nieaktywne. To jest niedopuszczalne.
2.2. Avatary powinny mieć rozdzielczość 150px x 300px oraz muszą przedstawiać postać, w którą się wcielacie. Załóżmy, że jest to Miku Hatsune albo Jiyong Kwon.
2.3. Każdy użytkownik ma równy tydzień na wstawienie Karty Postaci w stworzonym do tego dziale. Tam musi stworzyć nowy temat i według wzoru napisać Kartę. Wzór znajdziecie w Dziale Postaci i poddziale Karty Postaci. Teleport dla leniwych dostępny tutaj.
2.4. Po zaakceptowaniu Karty Postaci przez jednego z Administratorów macie pięć dni na udzielenie się w fabule. Gdziekolwiek, byle by to było miejsce fabularne.
2.5. Akceptujemy podpisy, ba, jak najbardziej. Jednakże nie mogą one rozciągać forum, ani zawierać html, bo jeżeli takie coś się zdarzy, lecie ostrzeżenie, albo Ban. Zależy, kto dyżuruje.
2.6. Wygląd postaci wybieracie sobie sami, o ile już nie jest zajęty. Co dopuszczamy? Wszystko. Czy to amerykańskie seriale, czy też może jrockowe zespoły… Jednakże najchętniej przyjmujemy postaci z wizerunkiem postaci z anime.


3. Fabularnie.

3.0. Użytkownik może rozpocząć grę jedynie wtedy, gdy jego Karta Postaci zostanie zaakceptowana przez jednego z Administratorów.
3.1. Posty nie muszą być Bóg wie jak długie, jednakże prosimy o te dziesięć linijek. Tyle raczej każdy jest w stanie wypocić sóperpomaranicza.
3.2. Bylibyśmy wdzięczni, gdyby Wasze posty były pisane w trzeciej osobie liczby pojedynczej, bo jeżeli każdy będzie pisał inaczej, zrobi się z tego niezłe zamieszanie, a tego byśmy nie chcieli.
3.3. Możecie być jednocześnie w dwóch miejscach naraz, jednakże należy pamiętać, że piszemy w czasie teraźniejszym, a wszystkie informacje odnośnie pory roku, pogody, etc. umieszczone są w ogłoszeniu na głównej stronie.
3.4. Wasze wypowiedzi powinny być poprawne. Wyglądać estetycznie, nie zawierać zbyt wielu znaków interpunkcyjnych i błędów ortograficznych. Każdą wypowiedź postaci rozpoczynamy od myślnika. Staramy się nie nadużywać wulgaryzmów, jednak są one dopuszczalne.
3.5. Co dwa tygodnie będziemy robić tak zwane selekcje: Czyli usuwać osoby, które nie pojawiają się na forum od jakiegoś czasu i nie poinformowały nas o tym w dziale zajmującym się Nieobecnościami.
3.6. Ciąża, seks, pedofilia, etc. Związki pomiędzy nauczycielami, a uczniami są dozwolone jedynie wtedy, gdy postać ucznia ma minimalnie piętnaście lat. Ciąża? Jest dozwolona. Musi trwać minimalnie osiem tygodni. Śmierć? Jedynie wtedy, gdy posiadacz postaci, która ma umierać się na to zgodzi.
3.7. Użytkownik, którego czas Nieobecności się zakończył, ma pięć dni na udzielenie się w fabule, inaczej zostaje przeniesiony do Nieaktywnych.
3.8. Dodawać działy i tematy odnośnie, na przykład poszczególnych miejsc mogą jedynie administratorzy i moderatorzy.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aniolyapokalipsy.pun.pl www.klub-pingwina.pun.pl www.theshinobiworld.pun.pl www.skrawmech.pun.pl www.cs-kucykowo.pun.pl